2 Ağustos 2011 Salı

BİR YANIM HAZAN / BİR YANIM BAHAR


















Bir yanım,
Hazan mevsiminin
Renkleri.
Sarı, kırmızı,
Kor kırmızı yapraklar.
Sanki !
Ellerimi,
Avuçlarına almışsın,
Yüreğime sarılmışsın
Sonra !
Dökülen yaprak misali,
Yavaşça dokunmuşsun,
Dudaklarıma.
Ve sen olan yüreğim
Hazan mevsiminin yağmurları gibi
Gözyaşlarım, sessiz
Bir o kadar anlam dolu
Havada toprağın mis kokusu
Bende senin kokun
Gözyaşım yağmur karışmış
Sen oluyor yüreğime
Damla damla…
……………..
Bir yanım,
Bahar mevsiminin
Renkleri
Alabildiğine yeşillere karışmış
Rengarenk kır çiçeklerim
Sanki !
Toplayıp taç yapmışsın
Beyaz papatyaları saçlarıma
Gülümsemişsin
Güneş olmuşsun yüreğime
Hafif esen bahar rüzgarlarında
Kuş cıvıltılarına karışan
Islıkla çaldığın melodi
Kulaklarımda
Sesine hasret yüreğim
Rüzgar saçlarımı savuruyor
Oysa baharda bile
Üşüyor
Sensiz bile sen olan
Yüreğim…
………………………….
Ne saçlarım arasındaki
Kül rengi beyazlar
Ne her birinde anlarım
Saklı yüz çizgilerim
Önemini çoktan yitirdi
Zaman…
Artık,izin ver
Yüreğim…
Yüreğime sakladığın
Sevdiğime gideyim..
Ş.Ö

5 yorum:

  1. bu siir sana mi ait ?

    harika bu !

    YanıtlaSil
  2. duygu yüklü dizelerin bana...hasretliği çağrıştırdı ve nedense bu dizeler sonunda bir an kendimi, Zeki Müren'in çok güzel yorumladığı; "Bir göz aşinalığı var aramızda/sanki seninle 40 yıllık dost gibiyiz ikimiz/isterim ki seninle birleşsin kaderimiz!" şarkısını mırıldanırken buluverdim...:)

    yüreğine ve kalemine sağlık...sevgilerimle Nehireciğim...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler,evet Lô - Lâ bu şiirlerin ve yazıların tümü benim...

    YanıtlaSil
  4. sen benim sol omzumdaki melegi oynarken aynı zamanda sag omzumdakı melektin . bir tarafın aşk iken bir tarafın ayrılıktı.sen benim hayatıma kuzey rüzgarı gibi girip güneyden çekip gidendin. sen benim hem kederim hem keyfimdin. keyfekeder den... srhtdl

    YanıtlaSil