24 Ocak 2011 Pazartesi

KARDAN KALP


















Kışın içimi ısıtan renklerinden
Kucak dolusu , laleler topladım.
Papatyaları, bahara sakladım.
Karın beyazında üşüyen serçeye
Penceremi açtım.
Pamuğu oturma odasına
Yolladım.
Çıtır çıtır yanan odun,kömürün
Sesini dinledim, çaydanlığı
Sobanın üstüne koydum.
Lapa lapa yağan kara
Baktım.
Dışarı çıkıp,bir avuç topladım.
Evde gelmeni beklerken,
Sana kardan bir kalp yaptım.
Yüreğimin sıcaklığını içine kattım
Buzdolabına sakladım.
….
….
Tık tık kapı çaldı.
Evdeki tüm sıcak sevgiler
Benimle birlikte gülümseyerek
Sana sevgilim,kucak açtı…
Ş.Ö 

2 yorum:

  1. "Sana kardan bir kalp yaptım.
    Yüreğimin sıcaklığını içine kattım
    Buzdolabına sakladım."
    Bu kadar mı güzel yazılır. Hem yüreğimi, hem yüzümü gülümseten kadın.Teşekkürler ve Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yüreğimden tebessümler,yüreğine gelsin,teşekkürler...

    YanıtlaSil