12 Ocak 2011 Çarşamba

SALKIM SÖĞÜTLER ÇİZDİM TUVALE


















Kenarında zamanı unutup
Oturduğumuz
Salkım söğütler çizdim tuvale
Öyle güzel eğdirdim ki dallarını
Yeşil gölgeler oluşturdu
Mavinin güzelliğini yansıtan
Usulca akan nehrimizde
Kır çiçekleri serpiştirdim
Sarıları beyazları saçtım
Papatyaların en güzelini
Saçıma takışını hatırladım
Gülümsedim
Renklerle sana olan
Aşkımı çizmeye başladım
Benim fırçalarım kalemlerin
Sen olmayan bir şeyi
Çizemez yazamaz ki
Asla
Turuncunun tonlarından
Kocaman güneş
Güneşin kenarlarını
Yüreğimizin sevgisini yayan
Işınlarla boyadım
Mavi beyaz bulutlar
Şarkı söyleyen kuşlar
Rengarenk kelebekler
Çizerken birden
Tuvalimi ben dolu
Yağmur damlalarıyla
Boyadım
Renklerin sevincine
Gözümden akan yaşlar gibi
Seni çok özleyen
Yüreğimi bıraktım…
Ş.Ö


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder