30 Ocak 2011 Pazar

SUS / SUSTUM






















Sus,
Sustum…
Sen öyle sandıysan sevgili
İnan ki aynadaki aksim bile
Bana daha bir sevgili…
Bilirsin benim gözlerim yalnız sen
Sen olunca gözlerim
Ömür boyu yüreğimdeki
Ben,
Senim…
Sen sustun, dedin.
Bir sözcük, dedin.
Gözlerimdeki bakışları
Anlamadıysan,
Ben kimi sevdim?
Sus,
Sustum…
Öyle mi, sevgilim?
Dilim, belki sözcükleri
Kulaklarında çınlatmadı
Mimiklerimden yansıyan
Konuşmaları da mı,
Görmedin?
Suskun muydu, bedenim?
Ellerim?
Gözlerim?
Anlamadın mı sevgilim?
Sus,
Sustum…
Kalemimi durduramadım.
Yazıyorsa bunca satır,
Ve sen bana hala susuyor,
Diyebiliyorsan,
Ben,
Ben kimi sevdim?
Elimi tut…
Başımı, göğsüne dayayayım…
Susmalarımdaki sesi yakala.
Yok, hala sustun diyorsan
Ben,
Ben kimi sevdim?
Bir resim çizdim.
Bir yürek,
Bir göz
Yalnız sen olan
Birde susmalarımı anlatan
Susmadım
Sustum sandın
Üstüne bir çizgi çizdim
Gözlerim kapandı.
Yüreğim atmadı.
İşte şimdi, sevgili
Sustum,
Sustum…
Ş.Ö

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder