7 Eylül 2011 Çarşamba

AŞK , YAŞANIR TEK YÜREKTE


















Aniden başlayan yağmur
Öylesine işledi ki iliklerime
Başka zaman olsa
Islaklığımı hissedeceğim
Saçlarımın yüzüne yapışmasına
Ayakkabılarımın ıslanmasına
Gömleğimin içinde
Titreyen vücuduma
Aldırmadan yürüyorum sana
Dün gece dans ederken
Sormuştun ’Çıkar mısın,benle diye’
Babamın gözleri önünde
Yüreğimin ilk heyecanıydın
‘Evet’ demiştim,
Yüreğimim tüm sevgisiyle
Aşk buydu ikimiz içinde
Sevgi gözlerimizin anlattıklarında
El ele yürüdüğümüz yollarda
Birbirimize olan
Özlemlerde saklıydı
Doğru muyduk birbirimize
Hiç düşünmedik
Çünkü biz aşıktık, aşktık...
Yanlış olansa kurallardı
Farkına varamadık
Yağan yağmurumuza
Set çektiklerini
Islaklığımıza aldırmayışımızı
Aşkımızı yok ettiklerini
………
……..
Gülümsüyorum şimdi
Gözümde iki damla
Yaş süzülürken
Yalnızca bizi uzaklaştırmışlardı
Yalnızca bir kere yaşanan aşk
Yüreğimizin köşesinde saklı
Bize kalmıştı,
Bana kalmıştı
Ve sen biçare habersiz
Ben senle dolu
Aşkımızı yaşadım
Yüreğimin bana kalan
Sessiz anlarında
Ve her yağmurda…

Ş.Ö

1 yorum:

  1. Yağmura ihtiyacım var derdim eskiden. Sayar gibi her birini her birinde bırakarak yalnızlığımı sonra kurumasam kalsam derdim kalsam hep ıslak iki ayrı saçtan aynı noktaya damlayan sulara karışsak. derdik de sevgili Nehire o zaman başka türlü sevmeyi bilirdik sanki.

    YanıtlaSil