16 Ocak 2014 Perşembe



Gecenin ıslaklığı yolun üstünü kaplamışken gökyüzüne baktım,elimi balkondan dışarıya uzattım,damlalar yoktu.Öylesine yüreğime bir sevinç damlası dokundu.Yağmur sonrası yürüyüşü seven biri olarak çocukça bir kahkaha attım. Doğanın ıslaklığı iyice grileşmiş bulutlarla ve temizlenmiş havanın  kokusuyla birlikte adımlarımın arkadaşıydı.İnce ince yağmaya başlayan yağmur saçıma ıslak bir toprak kokusu bıraktı.Su birikintilerine bilerek basan çocuklar. Islanan giysilerine kızan ya da üşüteceksin neden dolaştın,diyen anneleri geldi aklıma.Üstüme baktım,epey ıslanmıştım.Gülümseyerek adımlarımı eve çevirdim.Bu sabah geceden başlayan  yağmur bereketiyle is kokusunu silmişti.Öylesine güzeldi.Temiz havada aldığımız bir nefes,yeniden yeni bir umuttu.Umudumuzu eyleme geçireceğimiz bir gün olsun.Günaydın Dünya’m…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder