13 Mart 2015 Cuma

Ne çokmuşum ben seninle.Evin önüne gidiyorum,bahçe kapısından girdiğimde çiçeklerin.Sen kokuyor güller.Gülümsüyorum,okşuyorum usulca.Kapıya bir türlü gidemiyorum.Babam da yok ki içeride.Sessiz kalıyorum oracıkta.Çaresiz öylece duruyorum.Belki de ön odadan babamın sesini duyarım diye kulak kabartıyorum, gözlerimi çevirmeden.Biliyorum ki sımsıkı kapalı bütün panjurlar.Akşam üstüleri sizden ayrılırken sen yorulma diye daha gün batmadan kapattığım gibi panjurlar…Babamın yokluğuna alışamadım,daha.Sahi sana söylemedik,anne.Biliyorum ki,aslında sen hissetmişsindir,ta yüreğinin en değerli yerinde.Babam öldü,anne.Yaşadığı tüm hastalıklar değil de senin hastalıktan geri dönmeyeceğini anladığı an bıraktı ,hayattan soluklarını…
Senle ,sizle ne çokmuşum,ben.Babasızım şimdi.Ve başında bekliyorum,anne.Avucuma aldığım ellerin,süre 5 dakika anne.O, 5 dakika konuşuyorum,anladığı düşünüyorum,bil istiyorum,elimden gelenle kalan zamanda seni yüreğime yazıyorum ,yüreğimde biriktiriyorum,anne.
Gün 3 Şubat,evlilik yıldönümünüz.Ve annem, babamın yanına gideli 5 gün oldu.Avucunu tutabileceğim 5 dakikalarım yok,sevgiyle anacağım 5 günlerim,5’in katları günlerim var.İyi ki annem ve babamdınız. Yüreğimde sevginiz,gözyaşımda kah acı,kah tatlı bir tebessüm olacak. Nurlar içinde, huzurla yatın.


29/Ocak/2015'te annemi kaybettim.3 Şubat,evlilik yıldönümleri idi, kavuşmuşlardır...Huzurla uyuyun.

1 yorum:

  1. Canım Şebnemim benim güzel yürekli kızım.. Yine senin gibi yüreği güzel (tanıdığım tüm Şebnemler gibi) bir başka tanıdığım Şebnem ile karıştırıp sabah mahmurluğu ile şiirine yorum yaptım. Oysa sen benim yıllardır tanıdığım Nehiremsin.. Şimdi bunu yazmak için uğradığım sayfanda bu yazını hem de bu ay! okuyunca göz yaşlarıma izin verdim.. Keşke her evlat sıralı ölüm yaşasa bitanem ve herkes anne ve babasının yokluğu ile "meğer ne çok" olduğunu anlasa.. da ... evladını yitirip bir HİÇ olarak yaşamasa.. Seni seviyorum güzel kızım.. Başın sağ olsun. Rahmetleri bol olsun.

    YanıtlaSil