8 Nisan 2015 Çarşamba

Günün erken yürüyüşleri olmadı lakin ara saatlerin anlarında fotoğraf çektim ki,arada sizinle paylaşmadığım bir yığın fotoğrafım da var.Bugün, kışın böylesine üşümemiş olduğumu düşündüm. Mevsim dışı soğuk olduğundandır,deyip bahar çiçeklerinin dökülmesine üzülürken daha önce içimi ısıtan bir kareyi sizlerle paylaşmak aklıma geldi.Öylesine güzel,tatlı ihtiyar canlar benim yol arkadaşlarım arasından  ikisi. Onlar, beni yalnızca sabah günaydın dediğim sesimden ve yüzümde oluşan  tebessümüm kadar tanıyorlar.Eşinin elini sımsıkı tutup,yürüdükleri görünce yaşam yolunda yakaladıkları mutlu olma keyfini, huzurunu gözlerindeki bakıştan görmek ,yüreğimi ısıtıyor.Onları rahatsız etmemek adına arkalarından fotoğraflarını çektim.Sevgileri, bu soğuk günün erken saatlerinde yüreğinize bir anlık sıcaklık olsun.Anlığın dışında yüreğinizin sıcaklığı yüreğinizden etrafınıza olan bakış açınızda saklı,unutmayın.Günaydın Dünya’m…

1 yorum:

  1. Fotoğraf an'ın görüntüsü... Ama fotoğrafları videolardan daha çok seviyorum ben. Belli bir yaştan sonra birbirinden destek almak, birbirini korumak, sevgisini sürdürmek...
    Bu konuyu ben de yazılarımda çok işlerim. Genç arkadaşlarımın da aynı duyarlılıkta olması ne güzel.

    YanıtlaSil