5 Aralık 2012 Çarşamba


















Beyaz yaseminlerin
Pembe,sarı,kırmızı
Küçük karanfillerin
Hoş kokusu yayılırdı.
Denizin dalgaları,
Kıyıdaki çakıl taşlarına
Okşarcasına çarpar,
Hoş nağmeler yayardı,
Gecenin sessizliğine…
Ve ben gökyüzündeki
Yıldızları seyrederdim.
Her yıldıza seni anlatır,
Kayan her yıldıza
İsmini fısıldardım.
Senin olmadığın
Gecelerde
Ben,
Özlemin yüreğimde
Biraz deli_divane
Ben ve sen yaptığım
Yalnızlığımla
Oyunlar oynardım.
İşte böyle gecelerde
Karanlığın her gölgesi
Ateşin kor kırmızısına
Aşk gibi
Tutku gibi
Karanlığın her gölgesi
Denizin en mavilerine
Sığındığım limanım gibi
Güven dolu göğsün gibi
Karanlığın her gölgesi
Biliyorsun yüreğimdeki
……..
……..
Ve gece
Çiçek kokuları
Denizin dalga sesleri
Karanlığın gölgeleri
Özlemini
Deli_divane yaşayan
Bir ben,
Hadi artık gel,
Bekletme yüreğimi
Yüreğindeki beni…
Ş.Ö



1 yorum:

  1. Yüreğ(in)e dokunan!
    yürekten bir çağrı!..

    titrediğse yüreğin
    gelmesi an meselesidir!
    :)

    a..yüreğim kabardı!!
    ne güzel dizelerin
    teşekkürler sevgili nehirecim..

    YanıtlaSil