15 Aralık 2010 Çarşamba

SUSTUM / AŞK





















Sustum
Dudaklarım sımsıkı kapandı
Yüreğimin sana olan sözcüklerini
Duymaman adına
Kirpiklerim buğulu gözlerimi örttü
Usulca
Baktığında yüreğimdeki anlamları
Yakalamaman adına
Aklım
Aşk yürekte saklanır
Kendinle yaşanır,demişti
Ve beden dilim
Saklamıştı
Senin için çarpan yüreğimin
Sesini
Sustum
Aşk, senin bende kalan
Yüreğimdeki izindi
Sende bitti
Bitti mi?
Sustum…

Susmam,
Konuşmamdı.
Sessiz çığlığımın
Dokunuşuydu,
Yüreğine usulca.
Öyle anlardın ki
Sen olan beni
Sustuğumda
Gözlerimin anlamlarını
Örtmeseydim
Kirpiklerimle
Usulca…

Ve şimdi
Hadi dön bak gözlerime
Sus
Ve şimdi
Hadi bak beyaz sayfalarına
Yüreğini(mi) sorgulayan
Kalemin ucundaki sözcüklerinin
Mürekkeple dansındaki oyunlarına
Ve şimdi
Sus
Sen olan yüreğime
Usulca dokunan
Aşk
Bende yok olmuyor
Asla…

Ş.Ö


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder