12 Aralık 2010 Pazar

CAN GÜLÜM’E






















Ey nur yüzlüm
Özlemim
Can gülüm
Ufak tefeyim
Kucağını sevdiğim
Masallarını dinlediğim
Ey nur yüzlüm
Özlemim
Rüyalarımda değil de
Yanımda olsan
Beş dakika olsa bile
Öpebilsem pamuk ellerinden
Doyasıya
Ey nur yüzlüm
Özlemim
Yüreğime sevgiler eken
Gülümsemesi içimi ısıtan
Karanfil kokulum
Güvendiğim limanım
Ey nur yüzlüm
Özlemim
Sensiz kaldım dünyada
Can gülüm
Babaanneciğim
Duaların yağıyor
Kar taneleri gibi üstüme
Hissediyorum pamuk yüreğini
Düşlerimde sarılıyorum
Çocuk yüreğimle
Ey nur yüzlüm
Özlemim
Can gülüm
Babaanneciğim…

Ş.Ö

4 yorum:

  1. Hayırlı haftalar. Güzel paylaşımınız için çok teşekkürler.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. o güzel nur yüzlü babaanneye selam olsun :))

    YanıtlaSil
  3. Biliyorum ki cangülüm yüreğinizden gelen selamı hissetmiştir,teşekürler...

    YanıtlaSil
  4. Gozlerim dolu dolu babaannemi hatirladim... Benimle oynayan, elisi ogreten, sevdiren, hayati tanitan, klavuzluk eden ve simdi yanimda olmayan :(

    YanıtlaSil