23 Aralık 2010 Perşembe

AN KADAR ZAMANIMSIN

























Sen yüzümdeki
Gülümseme
Gözyaşı
Belki derin bir çizgi
Yüreğimdeki sevgili
Zaman öylesine
An kadar,hızlı akıp
Gidiyor ki,
İki dudağın arasından
Bir solukluk nefes kadar
Can olması kadar
Can bitimi kadar
Sen yüreğimdeki sevgili
Bakışlarımız karşılaştığı an
Kirpiklerimi kapattım usulca
An kadar sıcaklığımızı
Sonsuz zamanda
Saklayabilmek adına…
Sen yüreğimdeki sevgili
Çocukça sevgiler doldurdum
Yalın, masum,bitmeyen
Sen konuştukça
Sözcüklerinin yüreğimde
Saklayacağım anlamlarına
Zaman an kadar ya bize
Saklambaç oynarken
‘Elma dersem çık,
Armut dersem çıkma,’
Misali
Hep elma diye seslendim
Sessiz çığlığımla
Yüreğimin içine
Sen yoktun
Oysa an kadar zaman var
Bu gece
Ve sesleniyorum tüm gücümle
Elma dersem
Kalır mıydın an kadar
Zamandan öte…
Sen yüreğimdeki sevgili
An kadar zaman
Uçuverdi avuçlarımdan
Ve zaman …
Zaman…
Yine kalemimin ucundasın
Beyaz sayfamın
Siyah gecelerindeki
Yüreğimsin
An kadar zamanda
Sen yüreğimdeki
Nefes aldığım ilk an
Nefesimim
Son noktasısın...

Ş.Ö 

2 yorum:

  1. öyle özlem doluyum ki... öyle bir anda okudum ki... yüreğim diye çağırırsan birini, kalp atışına küsemiyorsun. kokluyorum nefesini ve korkuyorum bırakmaya geri, sinsin sinsin içime diye bekliyorum.

    çok duygulandım. sevgiyle...

    YanıtlaSil