23 Aralık 2010 Perşembe

YÜREĞİMDE AĞLIYORUM
















Gitmem gerek aslında ,
Durup beklemelerim
Anlamını yitirmeden önce…
Akıllı çocuğum.
Öyle derler,
Ve susmalarım gerek,
Akıllı olunca
……..
……….
Baba!
Merdivenlerin başında durma
Çekinme in, biraz çabuk
Düşünme
Ben akıllı kızım
Üşürse de yüreğim
Söz sana
Belli etmem
İnan bana
Sevgin saklı küçük yüreğimde
Sen olmasan da
...........
………
Gidip gelmeler var
Benim hayat yolumda
Annem özlemiştir
Unutma
Hafta sonu bitti
Baba
Ve birazdan tren kalkacak
Ben akıllı kızım
Gözyaşlarım saklı yüreğimde
İn hadi merdivenlerden
Kendini sorgulama
Annem bekliyor
Hatırla
………..
……….
Ve bakarsın dayanamaz
Akıllı kız olmaktan bıkar
Çocuk olurum…
Çocuk olurum…
…………
………….
Güle güle baba
Bir daha ki hafta sonuna kadar
Ben akıllı kız değilim, baba
Çocuğum, yalnızca
Bir elim annem
Bir elim babam
Yüreğimse ağlıyor
Ayrı dünyalarda olmanıza
……..
………
Neyse çok konuştum
Sessiz yüreğimle.
Baba,
İn aşağıya
Tren kalkacak
Yüreğimin yarısı
Annem bekliyor,
Yolun diğer bir ucunda…

Ş.Ö


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder