6 Şubat 2011 Pazar

BEN, AYNA VE ZAMAN






















Çocukluğumun ilk tebessümüne
Takılınca gözümdeki yansıma
Zamanı yeniyorum
Bir an olsa da
Aynadaki benli konuşmalarımda
Çocukluğum da neşemdi, ay dede'm
Masalların büyülü ışığıydı gecelerde
Yüreğin içine saklandı
Zaman ilerledikçe
Aynadaki gözlerim acımasız
Bir tebessüm şu an benimle
Biliyorum.
Üşüyorum ...
Aydede soğuk ve simsiyah
Düşün yok olup gittiğini
Zamana yenildiğim
An ve anlarda...
Yenilme
Bak kendine
Zamana inat
Aynadaki göz gülümsesin
Arada göz kırptığın
Kendine
Hayat bu
''Meleklerin sözünü'' yüreğinde düşle
Düşle ki
Öylesine kocaman ''gülümse''
Yüreğine gülümse
,,,,
,,,,,
Ben de,
Ayna da,
Gözlerim de
Hayatın an ve anında
Zaman yenik düştü,bak!
Hadi gülümse...
Ş.Ö



2 yorum:

  1. Yarım saattir sayfadayım. 2 satır yazmaya zaman bulamadım:(
    İyi haftalar dileyeyim bari sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Düşle ki
    Öylesine kocaman ''gülümse''
    Yüreğine gülümse
    Yine çok güzel ve herşeyden daha güzel bir hafta olsun:)
    sevgiler

    YanıtlaSil