23 Nisan 2011 Cumartesi

UYKUSUZLUĞUN GÜZELLİĞİ












Uykuyu kaybettiğim,
Uykusuzluğun,
Geceye karşı zafer
Kazandığı,
Akşamlardan biri.
Ayın karanlığa
Fener olmuş yüzü,
Yıldızların her birini
Ayrı düşler yaptığım
Uykusuzluğun gecesi
Karanlığa inat kapanmayan
Bir çift göz, benimkisi
Sevdalım gece sanki
Alıştım gecenin dostluğuna
Yakamozların pırıltısında
Denizin karanlık mavisini
Sevdim,uykuyu kaybettiğim
Akşamlarda …
Sevdayı, hüzünleri,sevinçleri
Toplarken yıldızlardan
Uykuyu yok sayan
Gözlerim,
Uyandığında ilk sana
Gülümseye bilmek adına
Sabahın ilk ışıklarıyla
Kapanıyor usulca…
Ş.Ö


 






















3 yorum:

  1. Ben gibi bir uykusuz daha varmış demek:)))

    YanıtlaSil
  2. Saat 2.44 itibariyle yazıyorum Macbeth uykuyu öldürdü. Alimin uyanığı cahilin uyuyanı makbuldür bir de.

    Şiirde en çok yıldızların her birini ayrı düşler yapmayı sevdi.

    YanıtlaSil
  3. uykusuzluk mu?
    işte o en dayanamadığım :))

    bu arada blogunuzu yeni keşfettim, ben de dünyama beklerim,

    sevgiler,

    ful.

    YanıtlaSil