13 Nisan 2011 Çarşamba

SUSKUNLUĞUMUZUN YANSIMALARI

















Kapının kulpu kadar
Yakınsın ellerime
Güneş kadar uzaksın
Yüreğime
Ve suskunsun
Yalancı yıldızlar gibi
Sevgime, özlemime…
……….
Susan ben olmuştum
Bırakıp giderken seni
Gözlerime bensiz
Anlamlar yüklemiştim.
Sende olan yüreğimi
Saklamıştım, en derinime
En karanlık mavi gecelerime.
……….
Hayat
Öylesine geçti ki zaman

………..
Sen
Seni gördüğümde karşımda
Sen sustun
Sustun
Gözlerimdeki tüm sen
Bakışlarıma karşın
Yaraladığım yüreğinin
Sessizce yansımasıydı
Tüm bedenime.
Kırılmam adına,
Gözlerimden yaşlar
Boşanması adına…
Oysa,
Öylesine benimdin ki.

İşte o anda
Susmalarını,yüreğime işledim
Ve gecenin karanlık mavisinde
Kimsenin bilmediği
Sana sımsıcak bakan gözlerimi
Aynanın gölgelerinde yarattığım
Susmalarına yolladım
Susamadım aynadaki sana
Yüreğimde sakladığım
Özlemimi,bitmeyen sevgimi
Sana yolladım
An anda olsa
Biliyorum hissedeceksin
Suskunluğumu değil
Çığlık gibi, çağlayan gibi
Kanayan yüreğimin
Sen dolu sevgisini…
Ş.Ö

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder