12 Kasım 2010 Cuma

MİM















Sözcükleri sever,renklere tutkumdan fotoğraflara takılır,tuvale düşen resimleri seyrederim.Ondört yaşımdan beri aralarda yazdığım kelimelerimden sözcükler şiirlere,arada  karaladıklarım kısa deneme yazılarına dönüştü.Bunları  şimdi ‘’Yüreğine Gülümse’’adını verdiğim bloğumda sizlerle paylaşmaya başladım.Henüz blog  konusunda acemiyim ve daha tam çözemeden ‘’UmutSepeti’’bloğunun sahibi Zeliha Hanım tarafından mimlendim.Mimin konusu  garip alışkanlıklarımı ve yapamadıklarımı yedi madde halinde yazmak.Bakalım neler düşecek satırlara…
1)_Arada şarkı mırıldanırken melodisi aynı kalırda ben üstüne yeni  sözler yazarak söylerim. (Tabii ki bu şarkı sözlerini ezberlemek için uğraşmadığımdan belki de yaş gereği giderek sözlerin tam aklımda kalmamasından…)
2)_Yazdığın bir dörtlüğü  ezbere oku deseler asla okuyamam  hatta arada kendi yazdığımı okuduğumda nasıl yazmışım diye düşünürüm.(Yazdıklarım belki de düşlerimdeki oyunlar olduğu içindir.)
3)_Araba kullanmayı  sevmediğimden bu yaşıma kadar ehliyet almadım,yürümeyi tercih ediyorum…
4)_Çok yapmak istediğim ama yapamadığım bir şey de  hayran olduğum  sazlardan biri olan kanun çalmayı öğrenmek…
5)_Cep telefonlarının  kimi zaman çok gerekli olduğunu düşündüğüm halde mesaj çekmeyi  bir türlü sevmeyip,yazmak zoruma gidiyor yada bilmiyorum demek…
6)_Sabahları yaptığım bir saatlik yürüyüşlerimde kendimle konuşmalar yapmam,kuşa,böceğe,denize  bir şeyler  fısıldamam.Yüreğime gülümsemeyi ve deliliğimi seviyorum…
7)_40 yaşıma kadar herkese tamam evet deyip 40 yaşından sonra  hayır demeye başladığımda bu  bana olumlu geldiği halde kimileri tarafından garipliği alışkanlık haline getirdiğim söylendi.
Aklımdan ilk kaleme düşen bunlardı.Kimbilir  hergün ne garipliklerde bulunuyoruzdur.Yeter ki tebessümle hoşgörüyle karşılamayı bilelim.
Benim de birileri mimlemek gerekiyor galiba. YAŞAMIN KIYISIND,A,Pelin P.A.,CAFE PEPELA, Deliler Teknesi ve  CEPAYNASI  ‘garip alışkanlıklanız ve yapadıklarınızı yedi madde halinde yazmak’.Yazarken hoşça zaman geçirmeniz dileğiyle,sevgiyle kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder